sâmbătă, 15 ianuarie 2011

SCHENGEN

Ne-am obisnuit ca nimic nu ne este imposibil si ca recent, asa in istoria ultimilor ani, putem reliza multe.

Reusita NATO sau Admiterea in Uniunea Europeana, desi dupa o parare mult impartasita, economic eram restantieri, a fost mult mult favorizata de o conjuctura, consistenta si favorabila prin grila politica

Mentalitatea colectiva, inclusiv cea politica, a capatat convingerea ca orice era posibila. Dar viata este plina de surprize.

Recent aparuta problema SCHENGEN, atunci cand eram siguri ca totul era ok, ne dovedeste ca orice este posibil. Desi datele se pareau ce ne sunt favorabile si vom mai trece spectaculos-surprinzandu-i pe unii acest test acum ne gasim intr-o situatie usor belicoasa.

Desi se pare ca ne-am facut temele, am fost penalizati din considerente 'extra' iar esichierul politic s-a imflamat, in taberele consacrate vocile recita aleasi 'texte', poezii, discursuri! Se arunca mingea dintr-o tabara in alta si se gafeaza in materie de comunicare in stil standard autohton.

Si totusi se pare aici temele ni le-am facut, dar conjuctura nu ne este, cel putin deocamdata favorabila.

Daca vreti sa vedeti o prezentare obictiva a cat de 'harnicuti am fost in acest caz'
o puteti vedea, pe www. optimalmedia.ro, intr-un film realizat de dl Petre Craciun. Un film corect si bine informat. Obiectiv. Poate prea obiectiv.

http://www.youtube.com/watch?v=-pBI6uESFz0&feature=player_embedded

Niciun comentariu: