joi, 7 aprilie 2011

Dezolare, numele tau e Romania!

Cu multi ani in urma, prin '95 circula sintagma: 'nenorocire, numele tau e Romania'. Am resimtit-o eu insumi, revenind in tara, de cum te apropiai de Otopeni, iarba era asa mai gri...Viata, ca si viata. Ma tot miram, de ce tot pleaca lumea in draci...

La recentul incheiat concurs CNC, la sectiunea documentar, am participat fara succes , pe un scenariu de Bogdan Ficeac: 'Lovesc, deci exit', inspirat din cartea domniei sale: 'De ce se ucid oamenii', recent aparuta la Rao.

Dupa ce in alte sesiuni, am prezentat fara succes de vreo doua ori: TOVARASE DE DRUM, un portret al feminitatii in comunism, iar in anteriorul concurs un subiect de Dan Lungu, despre biblia, carte-obiect in perioada comunista, cu acesta rejectare in care 'onorabili' membri ai jurilului pot nota cu o diferenta de 5 puncte, am ajuns la concluzia ca grila de valori a membrilor juriului pe sectiunea documentar e un mister 'martiano-danubiano-pontic'.

Asta e. Niste filme care cred ca se impun si prin subiect, esti obligat sa incerci sa le demarezi independent, pentru ca rezonata lor la 'diferite personalitati de anvergura' de genul: Ujica, Cernat, e un mister. iar grilele cu care se opereaza evident enigmatice....Tipic romanesc.






http://barnathmarius.blogspot.com/2009/03/petie-la-petitie.html

Niciun comentariu: