marți, 20 martie 2012

INCA NU...........

Eram golan, turbat, uschit prin discoteci
Cand ingineria la Timi o teminai
Ma si mir cum reusii sa nu bifez un an
Cu sarbii in camera pe tv, restante ghiotura, bisnita niema
Nu vroiam sa ma risc sa sifonez,
La secu de prin complex...
Si invatat pe burta in sesiuni...
In mare disperare, fara cartela la cantina
Luai un post acasa si dupa un chef monstru plecai
Sa ma inrolez pe doua sapatamni la tancuri, tot la Lipova
Iar un plutonier ma intreba de mama, tata,
Scoala, rude dincolo, nimic
O cerere de plecare in strainezia?!?
INCA NU !!!
L-am blocat pe plutonier, era sa imi dea o palma lataaaaaaaaaaaaaaaa
cat eram inginer de trei zile, dar probabil a zis ca nu merit…
Apoi mai multe iubite unguroice, nemtoice, sarboaice
Trageau de mine
Hai iubi sa fugim, plecam, definitv si irevocabil
era pe vream lui Ceasca!
DINCOLO
Si eu tampitel ziceam…inca nuuuuuuuuuuu!
Am mai fost in strainezia.
E beautiful Parisul, prin Canada se vorbeste si franceza,
Ventia e plina de ape, ca si Dunarea de pesti…
Iar eu spre dezoalarea alor mei ma reintorceam
Aici, unde sunt si azi,
Ca si voi mai mult sau mai putin hapyy
La marginea imperiului, unde euro suna
In sol bi mebol…departe
De lumea dezalantuita
Aici unde te hranesti cu vise si truda
Si munca pentru tampiti, boi si fraieri
Care intodeauna zic
Inca nu!?!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Prin anii `80 nu credeam ca vei face altceva decat inginerie (sau mai putin) printr-o fabrica oarecare. La Lipova nici atat cu lt. Gheorge la comanda.
Ma bucur ca ai reusit sa 'schimbi macazul' la timp si esti mai aproape de ceea ce doresti sa fii.

Stefan Gripp

barna th marius spunea...

Salut, Stefan. Merci de reactii. Da, am avut sansa sa imi gasesc drumul, din pacate nu reusesc sa 'fac' cate mi-as dori, timpul, viata, romania, etc. tu parca fotografiai, chiat bine, cevA NEWS? MARIUS