sâmbătă, 8 iunie 2013

moartea unui sef de stat

  o mai public la cerere...


atât de mult a plouat în acea zi
nenorocită şi tristă
când eram la grădi
şi mama, mămica mea nu mai venea...
ploua într-una...
şi nu venea....
tantile educatoare ne împingeau în colţuri,
noi cu jucăriile nu ne mai jucam,
ploaia lovea la ferestre într-una
şi mama nu venea.
Era un plicits într-una
şi o supărare imensa că ea şi alte mămici tot întârziau
iar noi nimica nu ştiam
până într-un târziu
după mai multe ore
când a venit să mă ia
şi am aflat că murise Dej
şi-l îngropaseră în tristeţe şi plânsete
şi nu mai ştiu pe unde i-au cărat pe toţi...
şi nu ştiu pe unde, de la institut pe mama o plimbaseră
în ploaie de dimineaţa până seara
şi ea şi altele abia într-un târziu...
ajunseră să mă ia acasă.
Ploua enorm
şi din tranvai ploua şi era trist.
Tare m-am suparat pe Dej
Ce viaţă şi ce chin şi pe ce ploaie mama umblase
iar pe tata, când şanţul îl asculta şi înjura
şi pe Dej şi pe Ceaşcă, mai abitir
de îndată îl înţelegeam...



Niciun comentariu: