duminică, 15 februarie 2015

INCA NU!?!


Eram golan, turbat, uşchit prin discoteci
când ingineria la Timi o teminai.
Mă şi mir cum reuşii să nu bifez un an
Cu sârbii în cameră pe tv, restanţe ghiotura, bişniţă niema
Nu vroiam să mă risc să sifonez,
Şi învăţam pe burtă în sesiuni...
În mare disperare, fără cartelă la cantină
luai un post acasă şi după un chef monstru plecai
să mă înrolez pe două săptămâni la tancuri, tot la Lipova
Iar un plutonier mă întreba de mamă, tată,
şcoală, rude dincolo, nimic
O cerere de plecare în străinezia?!?
ÎNCĂ NU !!!
L-am blocat pe plutonier, era sa îmi dea o palmă latăăăăăăăăăăă
cât eram inginer de trei zile, dar probabil a zis că nu merit…
Apoi mai multe iubite unguroaice, nemţoaice, sârboaice
Trăgeau de mine
Hai iubi să fugim, plecăm, definitv şi irevocabil
DINCOLO
Şi eu tâmpiţel ziceam…încă nuuuuuuuuuuu!
Am mai fost în străinezia.
E beautiful Parisul, prin Canada se vorbeşte şi franceza,
Veneţia e plină de ape ca Dunarea de peşti…
Iar eu spre dezolarea alor mei mă reîntorceam
aici, unde sunt şi azi,
Ca şi voi, mai mult sau mai puţin happy
la marginea imperiului, unde euro sună
În sol mi mebol…
departe de lumea dezlănţuită
Aici unde te hrăneşti cu vise şi trudă
şi munca e pentru tâmpiţi, boi şi fraieri
Care întodeauna zic
Încă nu!?!



Niciun comentariu: